این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم می باشد

این وبلاگ برای معرفی انواع کاندوم هاست

این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم می باشد

این وبلاگ برای معرفی انواع کاندوم هاست

این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم های خاردار ، تاخیری ، برقی ، ژله ای است

نوشته شده توسط ASHLEY REBECCA به روز شده در 10 آوریل 2020
سایه چشم صورتی
ALLANFACE
برای اکثر مردم ، بررسی نظرسنجی در مورد کیف آرایش آنها ، کلیه موارد روزمره و انتخاب محصول ثابت آنهاست. وقتی صحبت از سایه های خنثی می شود ، همه ما مطمئناً دندان ایجاد کرده ایم یا به قسمت زیرین تابه که رنگ آن است ، رسیده ایم - روی رنگ هایی که تمایل به تکرار آنها داریم بدون اینکه متوجه شویم. هیچ مشکلی در مورد نوتال ها وجود ندارد ، با این وجود بسیاری از سایه ها به نظر می رسند اگر لباس پوشیدن به منزله تغییر رنگ نبود ، واقعاً گم می شوید. با تشکر از برخی از هنرمندان آرایشگر بسیار با استعداد و قدرت اینستاگرام ، ما الهام بخش زیادی از این هستیم که چگونه می توانید شروع به پوشیدن رنگ کنید و احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید. جلوتر ، گزینه های برتر ما را بر روی سایه چشم های رنگارنگ بخوانید به نظر می رسد اگر واقعاً کار سختی را انجام می دهید و برهنه می کنید - احساس ما این است که واقعاً در این کار قرار خواهید گرفت.

01
از 25
خرد مرکبات

سایه های روشن مرجانی و نارنجی روی این چشم ها یک اثر جدی هنری است و جزئیات آستر صورتی موجود در زیر خط شلاق زیرین تضاد بین دو رنگ کاملاً مناسب تر از هم نیست. وقتی می خواهید این سایه ها را بپوشید ، از یک پالت سایه چشم با برخی تغییرات در خانواده همان رنگ استفاده کنید تا بتوانید تا زمان مناسب گرفتن آن ، آزمایش کنید. این پالت از ColourPop تمام نارنجی مورد نیاز شما را دارد.


02
از 25
آسمان آبی بالا

یک رنگ آبی آبی ذرت ذرت خوب راهی است که می توانید بدون ایجاد تعهد رنگ دیوانه وار از سایه های خنثی دوری کنید. رنگ آبی نرم روی درب ها به اندازه کافی رنگدانه است و هیچ خطری ایجاد نمی کند. یک سایه می تواند برای این ظاهر کار کند ، مانند رنگ سایه مات سایه های مات مات براق در سایه "استخر" از Glossier.


03
از 25
گل رز تازه

صورتی همیشه ایده خوبی است ، چه از روی چشم ، چه گونه و چه از لب پوشیده شده باشد - از گل گرد و غبار گرفته تا خالص ، می توانید هر لحظه که بخواهید ، یک لحظه صورتی درست کنید. رنگ گل رز تک رنگ روی این درب ها که مجهز به لعاب ظریف است چنین تغییر طراوت برای روز است. RMS Beauty Eye Polish در سایه "آغوش" یک گل رز صورتی کوارتز است که به راحتی روی درب ها مخلوط می شود و دوام دارد.

04
از 25
بال قرمز

سایه چشم می تواند به هر شکلی که شما می خواهید باشد ، به همین دلیل این سایه بالدار قرمز یک نمونه کلیدی از چگونگی سرگرمی و ابتکاری بودن رنگ است. ابتدا با یک خط چشم قرمز مثل Marc Jacobs Beauty Highliner Gel Eye Crayon ، بال خود را پیدا کرده و سپس آن را با سایه چشم به رنگ مشابه در بالا تنظیم کنید تا از ماندگاری آن اطمینان حاصل کنید.


05
از 25
دریایی از رنگ

چرا وقتی می توانید به اندازه دلخواه خود لباس بپوشید ، فقط یک رنگ برقرار کنید؟ در اینجا ترکیبی از سبزیجات و جواهرات با جواهرات ایجاد شده است که در واقع الهام بخشیم از ترکیب رنگهایی که به طور معمول همه آنها را نمی پوشیدیم. سایه های آبی و سبز را روی پلک و چین بزنید و تا زمانی که یکدست به نظر برسند ، آنها را از هم مخلوط کنید. این پالت سایه چشم از Violet Voss ترکیب خوبی از هر دو رنگ دارد.


06
از 25
سرخ شدن

این چهره کاملاً خوشحال است. یک ظاهر آرایش تک رنگ برای افرادی که می خواهند یک رنگ بپوشند و آن را به خوبی می پوشند ، کار می کند. چشم ها ، گونه ها و لب ها با هم هماهنگی می کنند تا احساس کاملاً تازه ای به دست آورند. استفاده از یک محصول چند منظوره برای چشم ها ، گونه ها و لب ها مانند این مه رنگ از ILIA Beauty می تواند در کمتر از پنج دقیقه به شما کمک کند تا این کار را انجام دهید.


07
از 25
یاس بنفش

بنفش ، بنفش ... همه در این باندها با این صفحه نمایش درخشان از سایه های بنفش آبی روشن. بنفش عمیق تر در داخل محفظه محصور می شود ، در حالی که نور یاسنی پر زرق و برق ، نمایشگاهی را که کاملاً درست روی لبه ها قرار دارد دزدید. سایه چشم Ofra Cosmetics در "Ultra Violet" سایه ای مناسب برای رنگ درب است.


08
از 25
فلزی عرفانی

این ظاهر رویایی فلزی به ما الهام می بخشد و بهانه ای مناسب برای بازی با آرایش نیاز داریم (اما صادقانه بگویم ، آیا ما هرگز به یک مورد نیاز داریم؟). بهترین راه برای امتحان کردن این نگاه استفاده از برخی سایه های سایه چشم و فلزی است ، مانند اینها از پالت سایه چشم سایه چشم Huda Beauty's Mercury Retrograde — و با قرار دادن آنها در قسمت های مختلف چشم تمرین کنید. نیازی نیست که به این حد انتزاعی به نظر برسید. اگر این موضوع بیشتر باشد می توانید از یک یا دو سایه استفاده کنید. نکته اصلی در اینجا این است که شما را به این عادت بکشید که رنگهای جدید را امتحان کنید.

 

رنگ های جسورانه روی لپ ها که با پوست تازه و لب نرم جفت شده است روشی زیبا برای اجرای پوشیدن رنگ های روشن است و این ظاهر سایه صورتی باعث شده است که ما بخواهیم آن را فوراً امتحان کنیم. سایه برقی را روی پلک ها بزنید و در زیر خط شلاق پایین مانند سایه چشم Urban Decay's در "Woodstock" قرار دهید تا این شکل به هم گره بزنید. اگر دوست دارید خط چشم خود را رها کنید و با ریمل مورد علاقه خود به پایان برسانید.

10
از 25
قاعده طلایی

سایه طلا به خودی خود زیباست ، اما وقتی با رنگهای دیگر هماهنگ باشید ، حتی بهتر است. نکته در مورد طلا این است که می تواند تقریباً به تقریبا هر دسته دسته کوچک موسیقی جاز رنگی که شما قصد استفاده از آن را دارید اضافه کنید. این سایه های سبز ، آبی و طلایی نعنا یخی ارزش امتحان کردن را دارند. رنگ های طلایی و سبز را روی درب و درپوش بمالید ، سپس دوباره با قرار دادن یک سایه چشم طلای کرم مانند لورا مرسیور Caviar Eye Color در "طلای عرفانی" در مرکز درب و زیر ابرو ، دوباره پیگیری کنید.

11
از 25
جرقه چربی

لمس رنگ آبی اشک آور و کمی زرق و برق دقیقاً همان چیزی است که سایه چشم رنگی و خوش طعم به نظر می رسد. رنگ پارچه بیشتر شبیه به یک خط چشم انتزاعی است و زرق و برق برای مقدار مناسب درخشش روی درب قرار می گیرد. خط چشم Fint's Flypencil Longwear در "بانوی تالاب" محصولی عالی برای استفاده برای آستر است.

12
از 25
راه زمرد

برای پوشیدن چشم دودی که فقط از رنگهای خاکستری تیره یا قهوه ای تشکیل شده است استفاده می شود؟ در عوض ، این رنگ ها را با زمرد جایگزین کنید ، و از این به بعد شما را در ایجاد چشمان دودی رنگارنگ قلاب می کنید. جواهر طلایی و کمی برنز ظاهر شده در مرکز درب جادویی است. پالت سایه چشم 5 رنگی Lancome's Happnose در "Kaki Electrique" دارای تمام سایه ها می باشد تا در انجام این ظاهر به شما کمک کند.

13
از 25
ری آفتاب

پشت سر هم به رنگ زرد می تواند فوراً حال شما را روشن کند ، نه این که در چند ثانیه به چشمان شما اشاره کند. این نگاه اثبات می کند که چگونه یک رنگ ماریج روی گوشه های داخلی چشم ها ، درپوش ، و تنظیم شده با رنگ شامپاین نرم و براق ، ایده خوبی است. برای حداکثر رنگ ، سایه خامه ای مانند رنگدانه‌ی چشم Fanatic Pop Fanatic را در "Zing" در گوشه های داخلی بمالید.

لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی


لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان

14
از 25
همه بلوز

همه رنگهای آبی را به ما بدهید. از آبی به آبی تا سرو ، این درپوش ها یک مشت جدی را بسته بندی می کنند و ما در اینجا برای آن هستیم. برای این که خودتان این کار را مجدداً ایجاد کنید ، بیشتر از یک رنگ آبی و تمیز رنگی را روی پلک هایی مانند Clinique All About Shadow Single در "تالاب" بمالید و با یک تناقض متن تعریف و کانتور را در چینش وارد کنید. صدای آبی نرم را در زیر خط شلاق زیرین هم مخلوط کنید و با چند کت ریمل تمام کنید.

15
از 25
مژنتای شگفت انگیز

Magenta رنگ دیگری است که هنگام استفاده به عنوان سایه چشم می تواند شما را شگفت زده کند و تضاد بین این دو رنگ خیره کننده است. پیرامون چشم بالا و پایین چشم را خط می کند ، در حالی که سرخچه در چین و تا ابرو مخلوط می شود. برای داشتن یک سایه مژانتین سایه ای خیره کننده ، سایه چشم "Kosen 10 Second Eyadow" را با سایه "Farenheit" بررسی کنید. اگر می خواهید نسخه کمتری از این ظاهر را بپوشید ، رنگ ها را فقط روی پلک ها نگه دارید.

16
از 25
این همه هلو است

هلو این توانایی را دارد که روی همه رنگ های پوست خوب به نظر برسد ، و این سایه چشم نرم هلو که با خط چشم اسپرسو عمیق جفت می شود یک دسته کوچک موسیقی جاز ایده آل است. لازم به ذکر نیست ، هلو یک رنگ انتقالی عالی است تا شما را در هنگام شروع کار ، بدون داشتن ریسک بیش از حد ، تنگ تر و جسورانه تر کنید. سایه هلو مانند Lid Tint جیلیان دمپسی را در "هلو" روی پلک ها و چین و چروک بزنید و با یک برنامه سخاوتمندانه از خط چشم مداد Crunchi's Highliner Pencil Eyeliner در "Espresso" در خط بالا و پایین لش پایان دهید.

17
از 25
برق گرفتگی

صورتی الکتریکی به ما نشان می دهد که چگونه رنگهای نئونی می توانند شیک به نظر برسند و همه با هم خوب بازی کنند. ما این نگاه را به Priyanka Chopra و تضادی که بین رنگ سایه دودی سیاه موجود در چین وجود دارد ، دوست داریم. برای برخی از سایه های ظریف نئون ، Makeup Revolution Revolution x Patricia Bright Rich In Eyeshadow Palette Color را ببینید.

18
از 25
فوشیای تازه

فوشیا روی چشم و گونه ها الهام بخش است که ما نیاز داریم تا در رنگارنگ ترین پالت سایه خود غرق شویم. سایه ای مانند NARS Single Eyadow را در قسمت "Domination" در قسمتهای مختلف دربها و چروکها مخلوط کنید - نیازی به اضافه کردن چیزهای دیگر به دلیل خوش پوشیدن این رنگ برای هر مناسبت نیست.

19
از 25
بنفش زنده

سایه چشم فلزی بنفش به ما نشان می دهد که وقتی شما می توانید به آن براق اضافه کنید ، بنفش می تواند بسیار هیجان انگیز تر شود. سایه ای مانند Shady Eye EYEdols پت مک گرات را در "Synthetica" در سراسر درب بمالید و به رنگ آمیزی آن ادامه دهید تا به رنگ و لعاب مطلوب برسید. می توانید بعد از استفاده از خط چشم مایع حرکت کرده و کمی ریمل بزنید.

یک کاربرد ساده از سایه قرمز مانند سایه چشم فشرده Sugarpill در "Foiled Red" روی لپ ها می تواند تمام ظاهر آرایش شما را تغییر دهد و به سختی هر کار را می کند. یک رنگ سایه را روی درب ها بمالید و بقیه آرایش خود را به حداقل برسانید.

21
از 25
براق ، صورتی درخشان

جرقه ها به هر مناسبت سرگرم کننده ترین را اضافه می کنند و خط چشم نئونی که با این درپوش های درخشان جفت شده است ، با تمام روش های مناسب رنگ و بافت را به چشم می آورد. با استفاده از یک درخشش شفاف مانند Glitterhead Paste Space Lemonhead در "Phantom" از لبه ها به مرورگرها ، این ظاهر را دوباره بخاطر داشته و با استفاده از یک خط چشم مایع با لباس بلند روی خط بالای شلاق تمام کنید تا همه چیز در جای خود باقی بماند.

22
از 25
برخی از نارنگی ها را امتحان کنید

انفجارهای روشن از سایه نارنگی که چشم را قاب می کند به وضوح رنگی و سرگرم کننده است. در حالی که نارنگی اولین رنگی نیست که هنگام خرید سایه به آن فکر می کنید ، به دلیل زیبا بودن آن ارزش امتحان کردن را دارد. سایه نارنگی مانند Kylie Cosmetics Eyeshadow Single را در "Tequila Tangerine" در هر کجا که می خواهید یک پاپ تازه از رنگ بسازید ، اعمال کنید.

23
از 25
زنگ زده

زنگ زدگی سایه ای است که شاید فکر نکنید که می پوشید ، اما یکی از جالبترین سایه ها برای هر رنگ چشم است. با استفاده از خط خط بالا و پایین ، چشم را کاملاً قاب می کند و به طور جدی بهترین انتخاب برای پوشیدن با هر رنگ لباس است. سایه چشم را روی درب ها به همراه خط بالا و پایین لاین با یک برس محفظه مخلوط کنید. پالت Naked Heat Urban Decay دارای چندین تن گرم زنگ زده است که می توانید آنها را مخلوط کرده و مطابقت دهید.

24
از 25
رویاهای سبز نعنا

تن های سبز و آبی نعناع با رنگ پاستیل ظریف و همیشه عجیب و غریب هستند. ترکیبی از هر دو رنگ سبک و تازه است بدون اینکه چیزی را که ما در اینجا برای رنگ در اینجا هستیم به خطر بیاندازد. سایه سبز نعناع مانند سایه مات MAC را در "وضعیت نعنا" روی پلک ها مخلوط کرده و از نظر قلب خود بسازید.

25
از 25
الماس شبنم

مانند الماس می درخشد — یا در این حالت پلکهای شما می توانند. ترکیبی کامل از نقره یخی و آبی پاستیل بر روی چشم ها ، تعبیر نرم تری از رنگ است اما از بیان آن برنمی گردد. سایه منشوری NYX Cosmetics در "شلوار جین آبی" سایه ای دوست داشتنی برای رنگ درب است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی