این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم می باشد

این وبلاگ برای معرفی انواع کاندوم هاست

این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم می باشد

این وبلاگ برای معرفی انواع کاندوم هاست

این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم های خاردار ، تاخیری ، برقی ، ژله ای است

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱ ق.ظ

ناخوشایند و خشک ، پوست خشک در اثر عوامل ظاهراً بی پایان ایجاد می شود. احتمال دارد ، شما در حال حاضر سعی می کنید تمام تلاش خود را برای مراقبت از پوست خود انجام دهید. اگر برخی از دلایلی که باعث می شود پوست شما گاهی اوقات بیش از حد تحریک شود را می فهمید ، ممکن است بتوانید کارهای روزمره خود را موثرتر کنید. در اینجا پنج دلیل عمده خشکی پوست آورده شده است.

1. کمبود رطوبت
گرچه هم گرما و هم رطوبت می توانند روی خشکی پوست تأثیر بگذارند ، دومی تأثیر عمیق تری دارد. هوای خشک ممکن است شایعترین علت خشکی پوست باشد. وقتی سطح رطوبت کم است ، حفظ رطوبت برای پوست دشوارتر است و مانع محافظتی آن در عملکرد موثر مشکل دارد. رطوبت کم همچنین می تواند تولید هورمون استرس کورتیزول را افزایش دهد ، گزارش یک مطالعه در سال 2013 در مجله Experimental Dermatology Journal. این هورمون سپس خطر التهاب ، بثورات پوستی ، پوسته پوسته شدن و پوست کدر و چروکیده را افزایش می دهد. برای مقابله با رطوبت کم ، پوست در معرض را با کلاه بپوشانید ، در زمستان از دستکش یا دستکش استفاده کنید و از مرطوب کننده در خانه استفاده کنید.

2. دوش بیش از حد
اگر مثل اکثر مردم هستید ، دوش آب گرم و گرم گاه به گاه را دوست دارید. اما گرچه ممکن است در کوتاه مدت آن آب گرم احساس خوبی داشته باشد ، اما در طولانی مدت با پوست شما مهربان نیست. برای کمک به حفظ رطوبت به جای تخلیه ، زمان استحمام را به 10 دقیقه محدود کنید و از آب ولرم و نه گرم استفاده کنید. به محض اتمام کار ، مرطوب کننده استفاده کنید تا مقداری از آب "قفل شود".

3. مرطوب کننده شما کار نمی کند
شما به مرطوب کننده ای نیاز دارید که برای نوع پوست شما مناسب باشد. صدها محصول در خارج وجود دارد ، بنابراین اگر محصول شما برای پوست شما کار نمی کند ، یک تغییر را در نظر بگیرید. به طور خاص ، به جای لوسیون ، یک پماد یا کرم غلیظ و حاوی روغن را امتحان کنید ، به خصوص در هوای سرد و شرایط خشک. لوسیون ها برای به دام انداختن رطوبت برای مدت طولانی می توانند تحریک کنندگی و اثربخشی کمتری داشته باشند زیرا دارای پایه آب هستند. در مقابل ، کرم های پایه روغن رطوبت را در پوست قفل می کنند ، زیرا روغن آنها مانند محلول های آب تبخیر نمی شود.

4. محصولات شما بوی خوبی دارند
:لوسیون های معطر ، صابون ها ، پاک کننده ها ، عطرها و سایر محصولات جذاب هستند ، اما مواد معطر آنها ممکن است باعث خشکی پوست شما شود. افرادی که دارای پوست خشک هستند به احتمال زیاد دارای پوست حساس نیز هستند و عطرهای موجود در محصولات مراقبت از پوست متداول ترین ماده حساسیت زای آرایشی هستند. محصولات بدون بو و عطر لطیف تر ، تحریک کننده تر و موثرتر در حفظ روغن های طبیعی پوست هستند. حتی محصولاتی که با پوست شما تماس مستقیم ندارند ، مانند مواد شوینده لباس ، می توانند تفاوتی ایجاد کنند.

5. مربوط به سن است
با افزایش سن ، پوست نازک می شود و به خارش و خشکی حساس می شود. برای مقابله با خشکی مربوط به پیری ، مقدار زیادی آب بنوشید ، به مقدار کافی بخوابید و بصورت روزانه ضد آفتاب و مرطوب کننده استفاده کنید. با پوشیدن لباس های گشاد و پرهیز از خارش مانند پشم ، تحریک پوست خشک را به حداقل برسانید. از آنجا که خشکی ممکن است گاهی اوقات با مشکلات سلامتی مانند بیماری کلیه یا دیابت همراه باشد ، اگر پوست خشک شما شدید شد یا به طور ناگهانی رشد کرد ، به پزشک مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی