این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم می باشد

این وبلاگ برای معرفی انواع کاندوم هاست

این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم می باشد

این وبلاگ برای معرفی انواع کاندوم هاست

این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم های خاردار ، تاخیری ، برقی ، ژله ای است

سیگار کشیدن و اختلال عملکرد جنسی

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۰۷ ب.ظ

سیگار کشیدن در خانه و اختلال عملکرد جنسی
بین سیگار کشیدن و اختلال نعوظ ارتباط شدیدی وجود دارد. در اینجا چگونگی تأثیر سیگار بر میل جنسی ، نعوظ و قدرت شما تأثیر دارد.

به پروفایل Rohit Ganapathi بروید
روهیت گاناپاتی
21 مارس 2020

2 دقیقه خواندن
اشتراک گذاری:
سیگار کشیدن و اختلال عملکرد جنسی
فهرست
نمی توانید بدون سیگارهای گرانبهای خود زندگی کنید؟ آیا هر ساعت یک یا چند بار استراحت در دود نیاز دارید؟ آیا سیگار کشیدن یک بسته در روز یک واقعیت روزمره برای شما است؟

خوب ، ممکن است سلامت جنسی شما رنج ببرد. چرا می پرسی.

اگر بخواهید به تحقیق در مورد سیگار کشیدن بپردازید ، متوجه می شوید که سیگار کشیدن و اختلال عملکرد جنسی با هم ارتباط دارند. اگر سیگار می کشید ، احتمال اینکه دچار اختلال نعوظ شوید بسیار بیشتر از مردانی است که سیگار نمی کشند. این ممکن است شما را به این فکر بیندازد که دود سیگار بر سلامت قلب و عروق تأثیر دارد ، اما سیگار کشیدن چگونه مشکلات جنسی ایجاد می کند؟

سیگار کشیدن چه تاثیری بر سلامت جنسی شما دارد؟
خوب ، سیگار بر سلامت کلی شما تأثیر می گذارد.قیمت اسپری تاخیری لیدوکائین مواد شیمیایی موجود در سیگار بر رگ های خونی شما از جمله عروق تأثیر می گذارد و تأمین خون مناسب برای سیستم گردش خون را دشوار می کند. وقتی تحریک می شوید ، جریان خون به آلت تناسلی شما از طریق رگ ها است که باعث قائم شدن می شود. حال ، تصور کنید اگر جریان خون به آلت تناسلی بدن مختل شود ، چه اتفاقی می افتد؟ پاسخ اختلال نعوظ است.

عوارض جانبی فقط به اختلال نعوظ محدود نمی شود. سیگار کشیدن همچنین ممکن است اثرات سوئی بر سلامت اسپرم داشته باشد. شما باید بدانید که حتی اگر اختلال نعوظ در اثر عوامل مختلفی از جمله تستوسترون پایین ، اضطراب ، افسردگی و غیره ایجاد شود ، سیگار کشیدن به طور قابل توجهی شانس شما را برای تجربه این اختلال جنسی افزایش می دهد. این امر به ویژه در مورد مردان جوان بیشتر صدق می کند. اختلال نعوظ نه تنها بر سلامت جنسی بلکه بر روابط و عزت نفس شما نیز تأثیر می گذارد.

خداحافظی سیگار برای سلامتی جنسی بهتر
اکنون که می دانید سیگار کشیدن ممکن است منجر به مشکلات جنسی مانند ED شود ، بیایید ببینیم در مورد آن چه کاری می توانید انجام دهید.

اولین و بارزترین چیز ترک سیگار است. این نه تنها سلامت جنسی شما را بهبود می بخشد بلکه سلامت کلی شما را نیز تقویت می کند. شما می توانید از چندین مشکل مانند COPD ، ایمنی پایین تر و لخته شدن خون جلوگیری کنید و همچنین سایر خطرات سلامتی را به حداقل برسانید. سلامتی جنسی شما پس از ترک سریع بهبود می یابد به شدت مشکلات ED بستگی دارد. علاوه بر ترک دخانیات ، داشتن یک سبک زندگی فعال ، خوردن غذای سالم و کاهش مصرف الکل به شما در از بین بردن ED کمک می کند در حالی که به سلامتی شما کمک می کند.

بحث در مورد مسائلی مانند اختلال نعوظ می تواند عصب کشی کند. همانطور که گفته شد ، هرچه زودتر با پزشک خود در این باره صحبت کنید و از او کمک بگیرید ، زودتر می توانید در مسیر بهبودی خود باشید. آن را با شریک زندگی خود نیز بحث کنید. گفتن به او به شما کمک می کند تا مشکلات عزت نفس اطراف بیماری ED را کاهش دهد و حتی ممکن است به شما کمک کند تا بر فشارهایی که بر روابط شما وارد می شود غلبه کنید. مطالعات نشان می دهد وجود یک سیستم پشتیبانی می تواند ترک سیگار را نیز آسان کند.

اکنون ، شما دلیل دیگری برای ترک سیگار دارید: سلامت جنسی بهتر. اطلاعات بیشتر در مورد درمانهای طبیعی اختلال نعوظ را در وبلاگ ما بخوانید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی