این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم می باشد

این وبلاگ برای معرفی انواع کاندوم هاست

این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم می باشد

این وبلاگ برای معرفی انواع کاندوم هاست

این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم های خاردار ، تاخیری ، برقی ، ژله ای است

شما در روش Gottman آموزش دیده اید ، شاید سطح 1 یا سطح 2 را تمام کرده باشید. شما از جذب مشتری بیشتر هیجان زده می شوید ، اما تلفن زنگ نمی خورد. زوجین ایمیل ارسال نمی کنند. شما مطمئن نیستید چه اشتباهی پیش می رود.

یا شاید شما فقط می خواهید رشد کنید.

درست همانطور که مؤسسه گوتمن درباره استادان و بلایای روابط صحبت می کند ، شما باید یک استاد بازاریابی شوید. اگر خواندن باعث ناراحتی شما می شود با من باشید. در مدرسه تحصیلات تکمیلی ، شما احتمالاً شنیده اید ، "ما نمی خواهیم به آن پول بدست آوریم." یا شاید شما افرادی را دیده اید که در بازاریابی بد هستند و همه افراد اطراف خود را لاغر می کنند. این چیزی نیست که من در مورد آن صحبت می کنم. در واقع ، این بسیار ساده تر از این است.

بازاریابی به معنای کمک به افراد مناسب است که بدانند شما وجود دارید و افراد اشتباه را دور می کنید. خودشه. بگویید کار شما بر روی بهبود امور متمرکز شده است ، این کسانی هستند که باید با شما ارتباط برقرار کنند ، نه زوج هایی که قصد ازدواج دارند.

من می خواهم معمول ترین اسطوره های بازاریابی رویه شخصی شما و سه موردی را که باید برای درک کارشناسی ارشد بازاریابی درک کنید ، پوشش دهم.

اسطوره های بازاریابی عملی خصوصی
همه ما نکات تجاری و مشاوره ای را به روش های مختلف انتخاب می کنیم. شاید شما یک استاد عالی در تحصیلات تکمیلی داشته باشید ، دوره های آموزش مداوم را پشت سر گذاشته باشید یا مسیر گواهینامه Gottman را طی کرده باشید. مهارتهایی که در آن فعالیتهای عمدی می آموزید ، شما را برای دنیای مشاوره زوجین آماده می کند.

اما ما چیزهای دیگری را نیز در زندگی انتخاب می کنیم. شاید این نگاه والدین ما به پول ، درک ما از تعیین هدف یا حداکثر سطح درک شده ما باشد. در هر صورت ، ما در طول راه حقایق و اسطوره ها را می گیریم. من به هزاران شیوه خصوصی کمک کرده ام که از طریق پادکست ، مشاوره و اجتماع خود شروع ، توسعه و مقیاس کنند. در اینجا سه ​​اسطوره رایج بازاریابی است که با آنها روبرو شده ام.

اگر من در کارم خوب باشم ، آنگاه زوج ها به من خواهند رسید.
من باید یک برون گرا باشم تا در بازاریابی خوب باشم.
مشاوره در مورد رابطه است ، بنابراین فناوری مهم نیست.
بیایید به هریک از اینها نگاه کنیم و حقیقت پشت آنها را بررسی کنیم.

من در مشاوره خوب هستم ، کافی نیست؟
نه ، به اندازه کافی خوب نیست من آن را پس می گیرم ، اگر شما فوراً مشتری را نمی خواهید ، به اندازه کافی خوب است. تصور کنید یک کامیون غذایی وجود داشت که نوع جدیدی از تاکو را اختراع کرد. چه می شود اگر آنها فقط یک کامیون سفید بودند که در یک کامیون مواد غذایی پارک شده بودند؟

مطمئناً ، تعداد انگشت شماری از مردم راه می روند. آنها ممکن است تاکو را مزه کنند و به دوستانشان بگویند. آخر هفته آنها ممکن است مشتری دیگری داشته باشند. سپس با گذشت زمان ، ممکن است خاموش شود.

اما اگر آنها شروع به انجام استوری های اینستاگرام و جلسات فیس بوک لایو کنند ، زیرا این دستورالعمل ها را اصلاح می کردند ، ماه ها قبل از شروع برنامه؟ چه اتفاقی می افتد اگر وب سایت آنها در مورد این نسخه جدید Taco جدید پیش بینی کند؟ چه می شود اگر آنها یک فیس بوک گروه برای دوستداران تاکو داشته باشند تا عمق بیشتری پیدا کنند؟

این رویکردهای بازاریابی کوچک (و رایگان) به آنها کمک می کند تا راه اندازی بسیار قوی تری داشته باشند.

مردم عاشق تاکو هستند ، اما آیا آنها عاشق مشاوره هستند؟ به طور کلی ، مردم داستان یک کامیون غذا را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. آنها سلفی می گیرند و آن را تبلیغ می کنند. اما مشاوره ، نه زیاد. بنابراین این یک مبارزه سخت برای اقدامات است. خوب بودن برای موفقیت کافی نیست.

من یک برون گرا نیستم ، نمی توانم بازاریابی کنم
نکته عالی در مورد اجرای تمرین خودتان این است که می توانید آنگونه که می خواهید انجام دهید. هنگامی که من با مشاوره با مشتری کار می کنم ، همیشه با کاری که آنها دوست دارند شروع می کنیم. اگر مشتری دارم که پینترست را دوست دارد ، می پرسم ، "چطور می توانید 2-3 تا بیشتر انجام دهید؟"

من می خواهم به مشتریان کمک کنم تا کارهای بیشتری را که دوست دارند انجام دهند. همچنین افراد دقیقی را که دوست دارند با آنها کار کنند جذب می کنند. بیایید با این کار شروع کنیم: کاری را که دوست دارید انجام دهید انجام دهید.

اگر بیشتر درون گرا هستید ، مکالمات به نظر شما چه می شود؟ شاید این یک تجارت بعد از ساعت باشد که به میزبانی اتاق تجارت باشد. این احتمالاً مکالمات عمیق تری درباره قهوه یا بازدید از دفتر منبع ارجاع جدید است. به نوعی ، افراد درونگرا از این بازی دست بالایی دارند زیرا در گوش دادن خوب هستند و به بازی طولانی توجه ندارند.

Introverts با یک مشاغل دیگر آشنا می شوند ، درباره روابط عمیق فکر می کنند و غالباً به دنبال ارزشی بیشتر هستند. برون گرا ها اغلب بازاریاب های طبیعی هستند ، اما اگر این کار را انجام ندهند ، می توانند به همان اندازه فشار بیاورند. Introverts معمولاً در دانستن اینکه چه چیزی برای آنها مفید است و به طور مداوم آن را انجام می دهند بسیار عالی است.

فناوری مهم نیست
داشتن یک درمانی که از رویکرد Gottman استفاده می کند ، به این معنی است که شما مهارت خوبی دارید. شما ممکن است فکر کنید ، "این مربوط به رابطه است ، بنابراین فناوری مهم نیست." زیگ زیگلر ، تجارت تجاری قرن بیستم ، در مورد چگونگی تجارت با افرادی که آنها می شناسند ، دوست دارند و اعتماد دارند ، صحبت کرد.

این بدان معنی است که اگر کسی شما را نمی شناسد ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با آنها آشنا شوید. پس از آنکه بدانند شما وجود دارید ، آنها باید شما را دوست داشته باشند. مورد بعدی ایجاد اعتماد است. در هر سطح ، مردم را گم می کنید.

اگر 100 نفر بدانید که عمل شما در این ماه وجود دارد ، فقط 20-30 ممکن است واقعاً شما را دوست داشته باشید. از این تعداد شاید 5-10 به شما اعتماد کنند. اعتماد چگونه اتفاق می افتد؟

امروز فقط از دو طریق اتفاق می افتد.

بنابراین

فناوری بیش از هر چیز دیگری که با بازاریابی انجام می دهید اهمیت دارد. سبک وب سایت ، رسانه های اجتماعی ، محتوا و سایر شکل های ارتباطی مشتری را در صورت انجام یک عمل با هم نشان می دهد. برای تحقیق در مورد این پست وبلاگ ، از یک ژنراتور شهر تصادفی استفاده کردم و در آن شهر و "درمانگر گوتمن" تایپ کردم.

وب سایت هایی که پیدا کردم وحشتناک بودند. آنها درباره آنچه که ارائه می دادند ، کاملاً واضح نبودند و نقل قول های تصادفی داشتند که هیچ ارتباطی با مشاوره زوجین نداشتند ، و تصاویر به صورت دانه دار بودند.

ما بیشتر وقت خود را بر مهارت های بالینی متمرکز کرده ایم ، در حالی که مهارت های شغلی را پشت سر می گذاریم که باعث موفقیت می شود. در اینجا سه ​​کار اول برای انجام کارشناسی ارشد بازاریابی انجام می شود.

سه مرحله برای بهبود بازاریابی شما
در اینجا سه ​​مرحله اول برای بهبود بازاریابی شما آورده شده است. امروز می توانید این کارها را انجام دهید!

یک نماد تجاری ایجاد کنید
وب سایت خود را اسکن کنید
قیف های خود را بهینه کنید
یک نماد تجاری ایجاد کنید
"نماد شغلی" روشی جالب برای گفتن مشتری ایده آل شما است. مشتریان همیشه فرض می کنند که یک متخصص عمومی است ، اما آنها انتظار ندارند که یک ژنرال متخصص باشد. به خصوص در بازارهای بزرگتر ، شما می خواهید فراتر از فقط زوج ها تخصص دهید. در اینجا چند سوال برای شروع کار وجود دارد.

نامهایی که می خواهید به مشتری / مشتری ایده آل خود بدهید چیست؟
در چه سنی؟
آنها در منطقه شما کجا زندگی می کنند؟
آیا آنها فرزند دارند؟
آنها چگونه رابطه خود را توصیف می کنند؟
وقتی آنها به دوستان خود هجوم می آورند ، چه می گویند؟
چگونه آنها موفقیت را در نتیجه درمان توصیف می کنند؟
چه اتفاقی افتاد یک روز قبل از اینکه آنها برای درمان با شما تماس بگیرند؟
انها کجا کار می کنند؟
آنها کجا بازی می کنند یا وقت آزاد را سپری می کنند؟
دردی که آنها تجربه می کنند و نتیجه آنها در یک جمله چیست؟ به عنوان مثال: من از شوهرم جدا شده ام و می خواهم دوباره تفریح ​​کنم ، حتی ممکن است به زودی رابطه جنسی برقرار کنم.
هنگامی که شما می دانید چه کسی سعی در جذب خود دارید ، نوشتن نسخه بر روی وب سایت خود ، ایجاد پست های وبلاگ و تمرکز روی رسانه های اجتماعی که می خواهند مصرف کنند ، بسیار ساده تر است.

وب سایت خود را اسکن کنید
هنگامی که نماد شغلی خود را مشاهده کردید ، وب سایت خود را طی کنید. در پنج ثانیه آیا آنها می دانند که شما مشاوره زوجین انجام می دهید؟ غالباً ، شیوه های خصوصی جمله ای مانند "امید برای خانواده شما وجود دارد." این به آسانی می تواند یک خانه تشییع جنازه به عنوان یک مشاوره باشد.

وقتی یک بازدید کننده جدید به وب سایت شما می رسد ، بلافاصله دو چیز را ناخودآگاه سؤال می کنند.

آیا من در جای مناسب هستم؟
آیا این شخص می تواند به من کمک کند؟
بلافاصله ، مشتری جدید باید بداند: بله ، این یک عمل مشاوره برای زوجین است. سپس ، آنها باید ببینند که شما آموزش ، نتایج و نتایج درد آنها را دارید.

وقتی وب سایت خود را ارزیابی می کنید به یاد داشته باشید که مشتری همیشه می پرسد ، "چرا این مربوط به من است؟" حتی در صفحه "درباره من" ، هنوز هم باید در مورد مشتری باشد.

قیف های خود را بهینه کنید
هنگامی که نماد شغلی خود را بفهمید و وب سایت را بهینه سازی کنید ، قدم بعدی این است که در تمام مسیرهای وب سایت خود جستجو کنید. هدف شما ایجاد چندین بزرگراه به وب سایت شما و تعداد بسیار کمی از سایت است. نمونه بزرگراه های وب سایت شما هستند.

روانشناسی امروز
شبکه ارجاع Gottman
صفحه فیس بوک
پروفایل اینستاگرام
وبلاگ های مهمان در وب سایت های دیگر
اینفوگرافیک در Pinterest
توییت درباره زوج‌هایی که به پست‌های وبلاگ منتهی می‌شوند
مشاغل محلی که برای آنها روزنامه یا مجله های محلی می نویسید
اینها باید یک راه یک طرفه به وب سایت شما باشد که منجر به محتوا به نمادهای تجاری شما می شود.

هنگامی که اسطوره های مربوط به بازاریابی را فهمیدید و علیه آنها به عقب رانده می شوید ، مراحل اقدامات مشخص می شود: نماد شغلی خود را تعریف کنید ، وب سایت خود را بهینه کنید و قیف های خود را به وب سایت ارزیابی کنید. با انجام این کار ، شما همیشه در راه تبدیل شدن به یک استاد بازاریابی خواهید بود.

 

منبع :  sanykala

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۳
لادن محمدی

بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی