این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم می باشد

این وبلاگ برای معرفی انواع کاندوم هاست

این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم می باشد

این وبلاگ برای معرفی انواع کاندوم هاست

این وبلاگ جهت معرفی انواع کاندوم های خاردار ، تاخیری ، برقی ، ژله ای است

چگونه می توان لیست مشتری خود را ساخت

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۰۴ ب.ظ

اگر شما مانند بیشتر پزشکان دوست دارید ، می خواهید وقت خود را با بیماران به حداکثر برسانید. این امر با توجه به اینکه شما برای ارائه خدمات پزشکی آموزش دیدید ، منطقی است. با این حال ، بازاریابی رویه شما - به ویژه ساخت لیست مشتری شما - نیز مهم است. ساختن این لیست یک سرمایه گذاری در روی کارآیی کسب و کار شما است و معمولاً ارزش هر دقیقه تلاش لازم را دارد.

فلتچر دنیسون ، مدیر عامل در SimplePractice می گوید: از منظر تجارت کوچک ، همیشه باید به فکر ساختن مشتری خود باشید. وی می افزاید که این در واقع لیست مشتری شماست.

دنیسون می گوید: ایجاد لیست مشتری هنگام شروع تمرین خود بسیار مهم است ، اما این یک وظیفه مهم است که باید در تمام مدت کار خود نیز روی آن تمرکز کنید. در اینجا چندین دلیل وجود دارد:

طول می کشد. ساختن لیست مشتری یک شبه اتفاق نمی افتد. دنیسون می گوید ، ساختن لیست هایی که پشتیبانی کامل از موارد اضافی داشته باشد ، ممکن است ماه ها یا حتی سال ها به پزشکان نیاز داشته باشد.
حجم مشتری را سرخ می کند و جریان می یابد. چندین مشتری می توانند در همان زمان خاتمه دهند ، یا شما می توانید نوسانات فصلی داشته باشید ، که هر دو می توانند شما را با شکاف در برنامه خود کنار بگذارند. دنیسون می گوید ، لیست انتظار مشتری می تواند به پر کردن این شکاف ها و اطمینان از جریان مداوم پول کمک کند.
در نهایت ممکن است بخواهید تمرین خود را گسترش دهید. حتی اگر استخدام پزشک دیگری یا در یک تمرین گروهی در حال حاضر روی رادار شما نباشد ، این ممکن است در آینده تغییر کند. دنیسون می گوید ، رشد لیست مشتری شما می تواند به شما در دستیابی به این اهداف و سایر اهداف مالی کمک کند.
در نهایت ممکن است بخواهید مکان دفتر خود را جابجا کنید. دنیسون می گوید ، اگر نمی خواهی روی ساخت نام تجاری خود تمرکز کنی ، این حرکت را دشوار خواهد کرد. اگر شما یک لیست مشتری بزرگتر دارید ، گزینه های بیشتری به عنوان یک مالک تمرین دارید ، او اضافه می کند.
می دانید چه کسی را هدف قرار دهید
قبل از ساختن لیست مشتری خود ، باید مشتری ایده آل خود را شناسایی کنید - یعنی نوع فردی که می تواند بیشتر از خدمات شما سود ببرد.

دنیسون می گوید: به خود و غرایز خود گوش فرا دهید. این سؤال را از خود بپرسید: چه کسی می خواهید بیشتر وقت خود را برای معالجه بگذرانید؟

هوارد اسپکتور ، مدیر عامل شرکت SimplePractice می گوید ، واقعاً در مورد اینکه چه چیزی شما را علاقه مند است یا چه فکر می کنید علاقه مند شوید ، روشن باشید. همیشه می توانید نظر خود را تغییر دهید اما از چیزی شروع کنید. او می افزاید: این به شما در شناسایی مشتری ایده آل کمک می کند.

اسپکتور می گوید با گذشت زمان ، بیشتر پزشکان متخصص می توانند و باید تخصص داشته باشند. به عنوان مثال ، آیا شما می خواهید تخصص در معالجه کودکان در مقابل بزرگسالان داشته باشید؟ زوج ها در مقابل افراد؟ تشخیص خاص یا مشکلی وجود دارد؟ اسپکتور می گوید ، گاهی اوقات پزشکان نمی خواهند کسی را رد کنند زیرا آنها نمی خواهند مشتری را از دست بدهند. با این حال ، اگر می توانید درباره آنچه انجام می دهید و افرادی را که می خواهید خدمت کنید ، خاص تر باشید ، افراد - از جمله پزشکان دیگر - شما را به یاد می آورند. وی می افزاید: با گذشت زمان ، می توانید خود را به عنوان یک متخصص یا متخصص به تصویر بکشید.

یک رویکرد استراتژیک بگیرید
پس از شناسایی مشتری ایده آل ، این پنج مرحله را برای ساخت لیست خود در نظر بگیرید:

با سایر پزشکان رابطه برقرار کنید. دنیسیون می گوید نامه ای به سایر پزشکان محلی ارسال کنید تا به آنها اطلاع دهید که شما مشتری های جدید را قبول می کنید و از هر مراجعه و ارجاع قدردانی می کنید.
تمرین خود را در تجارت Google ثبت کنید. دنیسون می گوید ، این به معنای واقعی کلمه فقط چند دقیقه طول می کشد ، و می تواند رتبه کسب و کار شما را در نتایج جستجو به طور قابل توجهی بهبود بخشد.
نمایه خود را در Yelp ادعا کنید. دنیسون می گوید ، مشتریان بالقوه اغلب از این وب سایت برای یافتن ارائه دهندگان در منطقه خود استفاده می کنند.
اطمینان حاصل کنید که شما در لیست فهرست ها قرار دارید. هنگامی که مشتری های بالقوه در کد پستی شما یک جستجوی Google را برای پزشکان انجام می دهند ، کدام فهرست ها ظاهر می شوند؟ به گفته دنیسون ، نام خود را در این لیست ها قرار دهید. به عنوان مثال ، Psychology Today یک فهرست معروف است که اطلاعات مربوط به ارائه دهندگان سلامت روان را گردآوری می کند ، و جستجوی معیارهای خاص را برای کاربران آسان می کند. ممکن است با پیوستن به برخی از این فهرست ها هزینه کمی وجود داشته باشد ، اما انجام این کار بسیار ارزشمند است - و همچنین این یک هزینه کسر مالیات است.
دانش خود را به اشتراک بگذارید به عنوان مثال ، اگر شما یک درمانگر هستید ، یک کلاس ذهن آگاهی رایگان در اختیار عموم بگذارید یا یک گفتگوی رایگان در مورد زندگی با درد مزمن. اگر متخصص تغذیه هستید ، زندگی رایگان با حساسیت به گلوتن را رایگان ارائه دهید. Spector می گوید: از این فرصت ها برای تبلیغات ظریف سرویس های خود استفاده کنید. برای سایر پزشکان و بیماران ارزش قائل شوید ، و در صورت نیاز به خدمات شما ، آنها شما را به یاد خواهند آورد و به آنها نزدیک می شوند.

از این اشتباهات رایج خودداری کنید
هنگام ساختن لیست مشتری ، به راحتی می توان در دامهایی افتاد که مانع از موفقیت یا حتی جلوگیری از موفقیت شوند. اشتباهات زیر را که بعضی از پزشکان انجام می دهند در نظر بگیرید:

تلاش برای گرفتن میانبرها. دنیسون می گوید ، هیچ راهی آسان برای رشد لیست مشتری شما وجود ندارد. به عنوان مثال ، بسیاری از افراد به تبلیغات پرداخت شده به عنوان راهی برای غلبه بر ناراحتی خود از شبکه نگاه می کنند. اگرچه تبلیغات پولی می تواند مفید باشد ، اما آنها نیاز به شبکه سازی و ارسال نامه های ارجاع را جایگزین نمی کنند.
درگیر مشغول کار شلوغی هستید که بازده سرمایه گذاری ندارد. دنیسون می گوید ، برخی پزشکان کارهایی را که آسان هستند اما لزوماً مؤثرترین آنها نیستند ، در اولویت قرار می دهند. وی می افزاید ، برای مثال ، بازنویسی کپی وب که واقعاً بدون توجه به آن است ، ساده تر و سریع تر از مراجعه به یک رویداد شبکه ای است که می تواند به مراجعه واقعی منجر شود.
تلاش برای ساخت روم در یک روز. Spector می گوید ، هنگام یادگیری در مورد نحوه ساخت لیست مشتری خود ، به راحتی می توانید با خواندن کتاب و حضور در سمینارها دچار ناراحتی شوید. در عوض ، ابتدا بر روی کارهای ارزشمند و کم تلاش (به عنوان مثال ثبت نام در کسب و کار Google) قبل از انشعاب در سایر پروژه ها ، تمرکز کنید.
برای انتقال ارزش خود آماده نیستید. هنگامی که مشتریان بالقوه شروع به تماس با شما کردند ، باید بتوانید به این سؤال پاسخ دهید: چرا شخصی باید خدمات شما را بپردازد؟ اگر نتوانید این را منتقل کنید ، خطر از دست دادن مشتری بالقوه را بر عهده دارید. برای انتقال ارزش ، دنیسون می گوید بر اشتیاق شما به شغل و مزایایی که مشتریان از همکاری با شما تجربه کرده اند ، تمرکز کنید.
لیست خود را بسازید - پس هیچ کاری با آن نکنید. بر مشتریهای فعال که غیرفعال می شوند و همچنین مشتریانی که با شما تماس می گیرند متمرکز شوید اما هرگز با قرار ملاقات دنبال نمی شوید. دنیسون می گوید ممکن است مناسب باشد از طریق این افراد از طریق ایمیل یا تماس بگیرید تا آنها را از خدمات خود یادآوری کنند. برخی از پزشکان ممکن است وقت و منابع لازم برای ارسال خبرنامه یا بروشور بازاریابی داشته باشند. وی می افزاید: هدف این است که مشخص کنیم چه وظیفه ای بیشترین ارزش را برای شما فراهم می کند و سپس برای تحقق آن اقداماتی انجام می دهد.
به سرعت به مشتریان جدید بالقوه پاسخ ندهید. دنیسون می گوید ، هرچه سریعتر به یک سؤال اولیه مشتری پاسخ دهید ، احتمال دارد که مشتری را به عنوان مشتری پرداخت کنید. هنگامی که پاسخ شما 24 ساعت یا بیشتر طول بکشد ، شما خطر از دست دادن آن مشتری را به پزشک دیگری منتقل می کنید یا ممکن است مشتری دیگر به خدمات شما علاقه ای نداشته باشد. او می افزاید که اعتصاب در حالی که آهن هنوز گرم است. به عنوان مثال ، یک راه حل رزرو آنلاین یا یک شماره صدای Google را در نظر بگیرید. دنیسون می گوید ، بسیاری از مواقع ، مشتری ها بعد از ساعات کار عادی به دنبال پزشک می شوند. آنها را مجبور نکنید که فقط برای رسیدن به آنها اقدامات اضافی انجام دهند. همیشه اطمینان حاصل کنید که برنامه شما می تواند در اسرع وقت مشتری جدید را در خود جای دهد.
اهداف کوچک را تعیین کنید و برای ساخت لیست مشتری خود یک روز به طور همزمان گام بردارید. این هزینه پرداخت می شود ، و شغل شما به شکوفایی خود ادامه خواهد داد و به شما امکان می دهد کارهایی را که انجام می دهید به بهترین شکل ممکن انجام دهید: مراقبت از بیمار ستارگان را ارائه دهید.

 

منبع :  sanykala

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۳
لادن محمدی

لیست مشتری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی